15 نکته طراحی مدرن لوگو برای تقویت برند شما!

  • خانه
  • مقالات طراحی لوگو
  • 15 نکته طراحی مدرن لوگو برای تقویت برند شما!
  • 15 نکته طراحی مدرن لوگو برای تقویت برند شما!

    15 نکته طراحی مدرن لوگو برای تقویت برند شما!
    به سوالات زیر دقت کنید!
    • آیا آرم شما با یک نگاه خلاصه برند شما را بیان می‌کند؟
    • آیا آرم شما از آنچه که می‌خواهد ارائه دهید واضح و روشن است؟
    • آیا لوگوی شما، شما را از دیگر رقبای شما متمایز می‌کند؟

    اگر شما به این سوالات به اطمینان بله نگفته باشید، ممکن است شما این نشانه‌ها را از دست بدهید.

    در این مقاله، ما در مورد اهمیت داشتن یک آرم مدرن که نشانگر برند شما است، بحث خواهیم نمود. ما همچنین به نکاتی در مورد طراحی لوگو اشاره خواهیم کرد تا لوگوی شما مربوط به بهترین برندهای امروزی باشد.

    چه مواردی باعث ایجاد یک لوگوی مدرن می شود؟

    اگرچه مجموعه‌ای از معیارها برای تعریف این اصطلاح وجود ندارد، ولی ما چند ویژگی بسیار ساده را برای شما خواهیم گفت که می‌تواند یک لوگو را مدرن کند.

    • سادگی لوگو: خطوط، رنگ‌ها و فونت‌های ساده یک نماد مدرن را ایجاد می‌کنند که بینندگان می‌توانند بدون تلاش بسیار مفهوم کار و برند شما را درک کنند، و در هر شرایطی آن را به یاد بیاورند.
    • مفهوم لوگو: علیرغم سادگی، آرم‌های امروزی دارای عناصر معناداری هستند که نمادی از هویت منحصر به فرد یک برند است.
    • اشکال در لوگو: امروزه برندها به جای تصاویر مربوط به برندشان، با استفاده از آرم‌های تمیز و مدرن که مستقیم و بدون عارضه هستند، شکوفا می‌شوند.
    به محصولات اطراف خود نگاه کنید. چه مارک‌هایی به عنوان مارک‌های معاصر به خوبی در عصر دیجیتال تطبیق می شوند؟ این به تنهایی درک خوبی از طراحی لوگوی مدرن را برای شما رقم خواهد زد.

    ما در اینجا 15 نکته بسیار مهم برای تقویت برند شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید یک لوگوی کاملاً شیک|مدرن|و در عین حال|ساده طراحی کنید.

    1) استفاده از رنگ‌های خاص در لوگو

    آرم Slack نشان می‌دهد که چگونه یک لوگو می‌تواند همزمان رنگی، اما مدرن و مرسوم و مد روز باشد. گفته می‌شود، این آرم نمونه‌ای عالی از چگونگی استفاده از چندین رنگ بدون نگاه کردن بهم چسبیده می باشد.

    2) بیان مفهوم نام تجاری شما

    این آرم نمونه‌ای از یک تصویر خلاقانه است. همانطور که مشاهده می‌کنید، تصویرگری تصویری هوشمندانه از معنای واقعی کلمه نام تجاری است.

    3) مفهوم چندگانگی در لوگو

    این لوگو بر برند Airbnb می باشد، این لوگو نمونه‌ای از آرم‌های مدرن مفهومی است که دارای معانی مختلف است. در حقیقت می‌توان گفت این شرکت با در نظر داشتن شخصی با بازو، پین نقشه و قلب یک لوگوی مفهومی در عین حال ساده طراحی کرده است.

    4) بازی با فونت‌ها

    قلم‌های مدرن، همیشه به شکل Sif Serif با حاشیه‌های تیز نیست. برای نشان دادن این ایده، این آرم برای یک رستوران ایتالیایی به اسم Rez&Roz توسط آژانس تبلیغاتی ما طراحی شده است، این لوگو نشان می‌دهد که چگونه یک قلم نرم نیز می‌تواند یک ظاهر مدرن را ایجاد کند.

    5) ترکیب تصاویر و نام تجاری در لوگو

    گروه ما این لوگو رو برای یک فروشگاه و نمایشگاه مبلمان دوریس طراحی نموده‌ایم، که از طرح‌های خلاقانه با الهام گرفتن از مبل طراحی شده است. گفته می‌شود ، این تصویر ترکیبی از دو عنصر است که به بهترین وجه مفهوم تجارت مشتری را بیان می‌کند.

    6) استفاده از اشکال در لوگو

    این لوگو که توسط یکی از طراحان آژانس ما برای شرکت تجاری سمین تجارت طراحی شده است، از شکل‌های ساده‌ای برای ایجاد تصویری چشم نواز استفاده می‌کند. در تصویر دیده می‌شود، خطوط منحی شکل نه تنها به عمق تصویر نمی‌افزایند بلکه به ظاهر پویایی آن می‌افزایند.

    7) ترکیب تصاویر با حروف الفبا

    شاید در نگاه اول متوجه شده باشید که ما یگ گاو را طراحی کرده باشیم، ولی با کمی دقت متوجه خواهید شد که ما از "ن" نام تجاریشان برای نشان دادن بدن گاو استفاده کردیم. در نتیجه لوگو هوشمندانه به نظر می‌رسد و یادآوری نام تجاری را کمی ساده تر می‌کند.

    آگهی تبلیغ:

    تخصص آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک با هدف "ما گرافیک بسیار زیبایی را ایجاد می‌کنیم"، پیشرو در تولید موشن گرافیک، طراحی تبلیغات، طراحی وب سایت و همچنین بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر، مالتی مدیا، تولید تیزرهای تبلیغاتی، عکاسی تبلیغاتی، طراحی گرافیکی، طراحی لوگو، کاتالوگ، طراحی بیلبورد تبلیغاتی، طراحی پوستر و بروشور، ست اداری، طراحی بنر استند و... به صورت کاملاً خلاقانه و تضمین شده می باشد. خدماتی که این شرکت ارائه می دهد بسته به نیازهای تجاری و بازار هدف شما، متغیر خواهد بود.

    8) تصویر ساده شده

    با توجه با این که عنصر نماد کمک‌های مردمی با اشکال تذهیبی تشکیل می‌شود، به خوبی می‌بینید که گروه ما از یک عنصر تذهیبی که نماد یک طاق مذهبی می‌باشد، به کار برده است با توجه به آن که مفهوم طاق در این لوگو به معنی سرپرست بودن می باشد. پس توانسته‌ایم در حسین ساده بودن مفهوم لوگو را به مخاطب برسانیم.

    9) الگو پذیری از سبک مینیمالیستی

    بیشتر ایده‌های مدرن آرم سطح مشخصی از مینیمالیسم را نشان می دهند. به عنوان مثال ، قبل از اینکه شرکت آهنگران اصفهان آرم خود را در سال 1394 به روز کند ، شبیه چند رل در کنار هم دیگر بود. آرم جدید هنوز هم آن مفهوم را بازتاب می دهد. با این حال ، این نسخه بسیار مینیمالیستی و بسیار پر سروصدا است. با این تفاوت که از حروف اول نام تجاریشان و همچنین محصولی بر روی رل استفاده شده است.

    10) تاثیر پذیر لوگو

    HANI SALE یک شرکت ساخت و ساز ریل‌های قطار شهری می باشد که این لوگو توسط گروه ما طراحی و پیاده سازی شده است. این لوگو از نماد ریل و حروف "S" و "H" ایده پردازی شده است. تاثیر پذیری این لوگو در خصوص نوع فعالیت این شرکت بسیار زیاد است.

    11) استفاده از اشکال هندسی در لوگو

    اگر به دنبال ایده های مدرن برای نامه نویسی آرم هستید، به سراغ اشکال هندسی بروید. به عنوان مثال ، این آرم برای شرکت Pcoti دارای یک نماز از اشکال هندسی است، در این لوگو شما فقط از اشکال دایره‌ای میتوانید لوگو را مشاهده کنید

    12) لوگو را با محصولتان ترکیب کنید

    اکثرا لوگوهای که در سال جدید طراحی می‌شوند از یک پالت رنگ تک رنگ استفاده می‌کنند. دقیقاً مانند این لوگو که برای کارخانه سنگبری تاراسنگ طراحی کرده‌ایم. گروه ما این لوگو را با استفاده اشکال(کوپ سنگ) و حروف(اسلب)، به خوبی توانسته مفهوم برند را برساند.

    13) اضافه کردن از اشکال خاص با بافت های رنگی

    این لوگو که توسط یکی از طراحان ما ایجاد شده است، از یک تصویر خلاقانه استفاده می‌کند که به تصویر کلی می‌افزاید.

    14) از فضای منفی استفاده کنید.

    این لوگو برای شرکت Peloton طراحی شده است، این لوگو نشان می‌دهد که چگونه بیشترین استفاده از فضای منفی می‌تواند به یک ویژگی بصری پویا منجر شود. تصویر نشان می‌دهد که این آرم نشان دهنده بازوی دوچرخه و میل لنگ است، اما فضای منفی با هوشمندانه حرف "P" را نشان می دهد.

    15) استفاده حروف و خطوط

    آرم مینیمالیستی Daily Harvest ترکیبی عالی از اشکال ساده، یک خط ساده و یک تایپ ساده را نشان می دهد.

    یک تصویر به اندازه هزار کلمه حرف می‌زند.
    طبق گفته ساگی هاویو، یک آرم خوب با گذشت زمان قدرت و معنا پیدا می‌کند.
    آگهی تبلیغ:

    آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک طی فعالیت‌های 7 ساله خود در زمینه طراحی لوگو(آرم و نشان) به صورت اختصاص توانسته جای خود را در میان دیگر رقبا باز کند. با توجه به نیازهای مشتریان خود با ارائه ایده‌های جدید، پلن‌های مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار داده‌ایم، که پس از مطالعه مطالب در بخش طراحی لوگو و همچنین با مراجعه به تعرفه طراحی لوگو و مشاهده نمونه کارهای طراحی لوگو می‌توانید با توجه به نیاز خود از این پلن‌های ویژه برخوردار شوید.

    سخن مدیر سایت | با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بازدیدکنندگان محترم.

    با کمال احترام و ادب خدمت بازدیدکنندگان محترم، از اینکه سایت ما را انتخاب نموده‌اید بسیار سپاسگزاریم. این سایت در تلاش برای فراهم آوردن مطالب و موضوعات در حوزه طراحی، وب و خدمات تبلیغاتی برای شما مخاطبین گرانقدر هستیم. همچنین تلاش شده تا تمام مطالب درج شده در سایت از منابع و مآخذ قابل اتکاء تهیه شود. امید است که خدمات این سایت مفید و از همه مهمتر کاربردی واقع گردد. حسن توجه و نظرات شما بزرگترین لذت کاری برای ما می باشد.


    مشتریان پر افتخارآرنیکاگرافیک

    ضمانت کیفیت ما، رضایتمندی مشتریان پر افتخار ما هستند..