مقالات مربوط به طراحی و تبلیغات را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به طراحی لوگو را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به سئو و بهینه سازی سایت را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به طراحی سایت را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به موشن گرافیک را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به تیزر تبلیغاتی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به عکاسی تبلیغاتی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به هدایای تبلیغاتی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به تبلیغات محیطی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به محتوای شبکه های مجازی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به طراحی و تبلیغات را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به طراحی لوگو را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به سئو و بهینه سازی سایت را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به طراحی سایت را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به موشن گرافیک را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به تیزر تبلیغاتی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به عکاسی تبلیغاتی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به هدایای تبلیغاتی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به تبلیغات محیطی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به محتوای شبکه های مجازی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات متداول مربوط به آژانس ما را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
خدمات آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک را میتوانید در یک نگاه ببینید. ما بر اساس تخصص و تجربه نیروهای جوان خود، در راستای برآوردن نیازهای مشتریان خویش، طی 7 سال فعالیت در عرصه طراحی و تبلیغات توانستهایم تمامی تلاش خود را به كار بگیرم تا جای خود را در میان دیگر رقبای خود حفظ نماییم.
با همت و تلاش مستمر و مثبت ، مسیر توسعه و اعتلای طراحی متنوع كشور را ادامه دهیم و در این جهت دست همكاری خود را به سوی كلیه عزیزان و صاحب نظران این فعالیت دراز کرده و امیدوار به همكاری بیش از پیش هستیم.
امروزه با توجه به گسترش فناوریهای نوین و اختراعات پی در پی و جدید عرصه را بر روشهای قدیمی و کهنه تنگ کرده است. با این رو با توجه به گذشته، تکنیکهای گوناگون عکاسی، نرم افزارهای گرافیکی کامپیوتری و همچنین ابزارهای پیشرفته بسیاری موجود هستند که در قدیم تنها با تلاش و کوشش فراوان و همچنین صرف هزینههای زیاد و دقت بالا میسر بود. این گسترش فناوری و تکنولوژی های جدیدی که امروزه پدیده آمده باعث نمایش چهرهای دیگر از هنر گرافیک شده است که این چهره جدید را گرافیک مینامند.
طراحی گرافیک (Graphic Design) واژهای است مختص یکسری فعالیت در زمینه طراحی، ترکیب و ادغام حروف، تصویر سازی، عکس و چاپ آن به منظور اطلاع رسانی، آموزش و یا راهنمایی را دارد. نمیتوان گرافیک را در حدود این حوزه به طور دقیق مشخص نمود، به دلیل که گرافیک بسیار وسیع و گسترده میباشد. با این اوصاف هنر گرافیک با یاری گرفتن هنرهای دیگر، به آسانی درگیر و تلفیق میشود و پس از این کار بر رویشان ، آنها را در شکل گرافیکی ارائه مینماید.
امروزه طراحی گرافیک علاوه بر صفحه آرایی و کتاب آرایی، طراحی نشانه ها و حروف، تصویر سازی، طراحی برای انتشارات و مطبوعات، تبلیغات تجاری، اعلانات دیواری و پوستر و طراحی برای بسته بندی کالا، طراحی اوراق اداری و … همه اینها یکی از شاخههای اصلی فعالیت در زمینه طراحی گرافیک محسوب میشود. که با ورود به دنیای سینما و تلویزیون در دسته بندی تیتراژ فیلمها و برنامههای تلویزیونی، انیمیشن، تولید کپشن توسعه و کاربرد فراوانی یافته است. به همین دلیل، این تحول و تنوع باعث شده است تا این محدودهی بسیار وسیع در طراحی گرافیک، نیازمند به تعریف و تمجید جدید و جدیدتر گردد. چرا که ابعاد و جنبههای نوینی که همه روزه در تغییر و گسترش هستند، هر لحظه جامعیت تعریف قبلی را از بین میبرند. با این همه میتوان گفت که ارکان اساسی این هنر، یعنی: نقش، خط و تکثیر همچنان پابرجا هستند. همین سه رکن اصلی هستند که گرافیک را به طور کلی از سایر هنرها متمایز میکنند.
کاربردهای اصلی و رایج طراحی گرافیک را میتوان به هویت (لوگو و نام تجاری)، مهر، انتشارات (مجلات، روزنامهها و کتابها)، تبلیغات چاپی، کاتالوگها، پوسترها، بروشورها، ستهای اداری، کارت ویزیت، تراکت، اوراق اداری، بیلبوردها، طراحی سایت، گرافیک وبسایت و عناصر،علائم و بستهبندی محصولات، طراحیهای اختصاصی، تولید محتوای مجازی نام برد. به عنوان مثال، بستهبندی محصول ممکن است شامل یک لوگو یا دیگر آثار هنری، متنهای سازمان یافته و عناصر طراحی خالص از جمله عکسها، اشکال و رنگ باشد که ساختار متحد قطعه را شکل میدهند. ترکیببندی یکی از مهمترین ویژگیهای طراحی گرافیک است، به ویژه هنگامی که موضوع استفاده از مواد موجود از قبل یا عناصر متنوع مطرح است.
کاتالوگ یک ابزار قدرتمند برای معرفی محصولات شما به دیگران میباشد. کاتالوگ متشکل از تصاویر کاملاً حرفهای، متون بسیار عالی و پر محتوا، المانهای گرافیکی بسیار عالی متناسب با کسب و کار مشتری میباشد. تصاویر و متون با دید طراح گرافیک در کنار یکدیگر قرار میگیرد و یک کاتالوگ پرمحتوا و بازده را که حاوی تعداد بسیار زیادی از صفحات میباشد را تشکیل میدهد. این ابزار به بهتر نشان داده شدن و معرفی محصول یک شرکت، بسیار کمک بسزایی میکند.
لوگو به یک نشانه گرافیکی گفته میشود که توسط آن بیان مفهوم برند، محصول، خدمات و یا معرفی یک مجموعه تجاری، سازمان و یا افراد میباشد. معمولاً لوگو اغلب از علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از اینها طراحی میشود، تا به این طریق نوع خدمات، اهداف، شغل و محصول خود را سریعتر به مخاطب معرفی کنند. بنابراین طراحی لوگوی زیبا و کارآمد اهمیت بسزایی در محبوبیت یک برند در نظر مخاطبان دارد.
ست اداری مجموعه اوراق اداری که اغلب شامل سربرگ، پاکت نامه، کارت ویزیت و... است که با طرح گرافیکی جهت انجام امور اداری و مکاتبات با سایر شرکتها، ادارات، کارخانجات و... مورد استفاده قرار میگیرد. ست ادرای در واقع به خاطر استفاده از طراحی گرافیکی و ایجاد هویت بصری برای هر مجموعهای اهمیت پیدا میکند. یک طراحی خاص که بر روی تمام اوراق اداری چاپ میگردد و نشان دهنده نوع کار، نوع پیام و اهداف ، کاراکتر و ویژگیهای مجموعهی تابعه خود است و این پیام را به مخاطبان خود منتقل میکند که با مجموعهای منظم و ساماندهی شده روبرو هستند.
به مجموعه از صفحاتی گفته میشود که حاوی متن، تصویر، ویدئو، صوت، فایلهای فلش و یا فایلهای دیگر میباشد. این صفحات مرتبط معمولاً در قالب یک سایت به صورت منظم برای ایجاد یک هدفی خاص در کنار هم دیگر قرار میگیرند، و یا به نوعی بهم دیگر پیوند داده میشوند. تمام عناصر تشکیل دهنده یک سایت باید در یک فضایی ذخیره شوند تا در سراسر اینترنت شناخته شود، که به آن فضا سرور گفته میشود، سرور توسط یک نام دامنه یا همان آدرس اینترنتی سایت که به آن دومین هم گفته میشود که میتوان به اطلاعات دسترسی پیدا کرد.
طراحی پوستر یکی از جذابترین روش بازاریابی و تبلیغات است. این سبک از تبلیغات باید به گونهای حرفهای و روانشناسی شده طراحی شود که مخاطب با تماشای آن مجذوب به آن شود و باعث فروش منحصر به فرد مسئول و یا به نوعی معرفی یک شرکت به دیگران شود. پوستر باید به گونهای طراحی شود که مخاطب بتواند محتوای پوستر را کاملاً ساده، واضح و خلاصه اطلاعات پوستر را درک کند.
طراحی و تولید محتوا در شبکههای اجتماعی را نمیتوان با توجه به قدرت شبکههای مجازی در دنیای امروزه نادیده گرفت. با توجه به گسترش اینترنت با وجود شبکههای مجازی، کسب و کارهای اینترنتی فراوانی شکل گرفته است. صاحبان چنین کسب و کارهایی باید با توجه به ایدههای گرافیکی بتوانند نظرات مشتریان بسیاری را به خدماتی که ارائه میدهند، خود جلب نمایند.
برای معرفی خدمات و محصول در محیط شهری این گزینه یکی از بهترین ابزار از جهت میزان دید میباشد. یک ایده جالب و بدیع در بیلبورد این است که بیننده را وادار به تفکری که در پشت یک طرح پنهان است مینماید. با این توصیف که بیننده فکر کرده و تصمیم نهایی برای خرید را بگیرد. که انواع و اقسام مختلفی از این نوع تبلیغات وجود دارد.
کارت ویزیت کوچکترین ابزار برای یک تبلیغات گسترده است. یک کارت ویزیت ساده و کوچک میتواند حاوی اطلاعات بسیار مهمی از یک مکان، محصول و یا شرکت باشد این نوع ابزار را بسیاری از صاحبان کسب و کارها بسیار ناچیز و ناتوان میبینند ولی برخلاف تصورات بعضی از آنها، میتواند پرقدرت ترین روش تبلیغات باشد.
نوعی تبلیغات تکثیری است با عمری کوتاه، جهت بیان خبر و یا آگاهی دادن یک موضوع در "مدت زمان معلوم” با بیانی مستقیم و بدون واسطه، جهت معرفی و ترغیب مخاطب برای استفاده از خدمات و اقلام مورد نظر، به صورتی که خبر و آگهی درج شده بر روی تراکت، نوید از یک تحول، خبر مهم و یا یک جهش در فعالیت را دارا باشد. تراکتها غالباً با بیان تصویری و نوشتاری و به صورت چهار رنگ و فاقد پیوست میباشند برای اندازه آن، ابعاد استاندارد در نظر گرفته شده است.
در عرف مطبوعات، هر گاه ترتیب انتشار نشریهای حداکثر ماهی یک بار باشد، برآن نشریه، عنوان «مجله» میگذارند. قطع، تعداد صفحات، ترکیب موضوعی مطالب و حتی نوع ماشین چاپی که مورد استفاده قرار میگیرد، از جمله مواردی است که تفاوت میان ترکیب ظاهری مجله و روزنامه را از آن طریق میتوان تشخیص داد. ما در این تخصص، نیروهای مجرب و کارآزمودهای را به کار گرفتهایم تا در کنار دیگر رقبای حرفهای خود بتوانیم هم پای آنها در بازار کار فعالیت نماییم.
بروشور مانند کاتالوگ از تعدادی تصاویر، متون، المان و نمادهای گرافیک تشکیل شده است با این تفاوت بروشور از یک صفحه که دارای چندین بخش میباشد تشکیل میشود ولی برخلاف کاتالوگ است که از چندین صفحه پر محتوا تشکیل شده است که محتویات داخل آن را به صورت کامل توضیح میدهد ولی بروشور به صورت کاملاً خلاصه و مفید تشکیل میشود.
با توجه به افزایش مشاغل تکراری، اکثراً برای تبلیغات، با الهام گرفتن از طرحهای رقبای خود کمک میگیرند، ما با این روش کاملاً مخالف هستیم. هدف اصلی ما برای راه اندازی این آژانس این بوده است که بتوانیم مشتریان خود را به سبک جدید به مخاطبان خودشان نشان دهیم.
امروزه با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی، یکی از جذابترین قسمت وب استفاده از تصاویر گرافیکی خلق شده میباشد که به صورت تکراری یا الهام گرفته شده از طرحهای دیگر نباشد. ما با تخصص و تجربه چندین ساله خود قادر به تولید این تصاویر با توجه به فعالیت شما در حوزه وب میباشیم.
هر محصول که پس از تولید باید به دست مشتریان خود برسد، نیاز به بستهبندی مناسب و شکیل دارد تا مخاطب اعتماد بهتری نسبت به محصول شما پیدا کند، بهترین فعالیتی که ما در کارنامه درخشان خود با موفقیت به ثبت رساندهایم، طراحی بستهبندی محصولات میباشد که با رضایتمندی کامل مشتریان برخوردار شدهایم.
هر شخصی داری یک امضای خاصی میباشد، هر شرکتی که در هر حوزهای فعالیت میکند یک امضاء یا یک مهر دارد، شخصیت یک فرد توسط امضای آن کاملاً گویا و مبرم است پس نتیجه میگیریم امضاء یک شرکت جان بخشیدن به اعتبار شرکت میباشد. ما با اتودهای مختلف میتوانیم شما را در دیگر رقبای خود سربلند و شناخته شده قرار دهیم.